Google тестує «сині позначки» для захисту користувачів від шахрайських сайтів

Джерело: detector.media
Позначки були помічені поруч з офіційними сайтами таких компаній, як Microsoft, Meta, Apple, Amazon і HP.

Компанія Google розпочала експеримент з новою функцією перевірки у пошуковій системі, яка має допомогти користувачам уникати фейкових або шахрайських посилань.

Про це пише The Verge.

Деякі користувачі вже помітили сині перевірені позначки поруч із бізнес-посиланнями в результатах пошуку Google, що вказують на те, що компанія, наприклад, Meta чи Apple, є справжньою, а не копією, яка намагається скористатися відомим брендом.

«Ми регулярно експериментуємо з функціями, які допомагають покупцям ідентифікувати надійні бізнеси в інтернеті, і наразі проводимо невеликий експеримент, який показує позначки поруч із певними бізнесами в Google», — заявила представниця Google Моллі Шахін у коментарі для The Verge.

Позначки були помічені поруч з офіційними сайтами таких компаній, як Microsoft, Meta, Apple, Amazon і HP, проте експеримент поки що не отримав широкого розгортання.

При наведенні на позначку користувачі отримують повідомлення, що пояснює: «Сигнали Google вказують на те, що цей бізнес є саме тим, за кого себе видає». Ця перевірка здійснюється за допомогою таких даних, як верифікація сайтів, інформація з Merchant Center та ручні перевірки.

Ця функція є продовженням інструменту Google Brand Indicators for Message Identification (BIMI), який вже використовується для показу позначок у Gmail. Офіційної дати впровадження нової функції в пошуковій системі поки не оголошено.

Нагадаємо, Google оновив зображення Street View у близько 80 країнах.