«Детектор Медіа» розпочав дослідження рівня оплати праці в медіасфері та запрошує долучитися до опитування
Джерело: detector.media
Отримані результати допоможуть медіакомпаніям краще орієнтуватися в ринкових умовах, підвищити мотивацію працівників та створити більш привабливі умови праці.
«Детектор Медіа» у співпраці з медіаконсалтинговою компанією Jnomics Media розпочало дослідження щодо рівня оплати труда, мотивації та задоволення умовами праці українських медійників «Медіабарометр.
Його мета — з’ясувати тенденції та виявити проблеми у сфері оплати праці у вітчизняній медіагалузі для підвищення прозорості й ефективності управління людськими ресурсами. Отримані дані допоможуть медіакомпаніям краще орієнтуватися в ринкових умовах, підвищити мотивацію працівників та створити більш привабливі умови праці.
Дослідження охоплює аналіз основних компетенцій працівників медіа, поточних практик та підходів до компенсації на українському медіаринку.
«Ми започаткували цей проєкт через значний брак даних щодо умов праці у медіасекторі України. Особливо це стосується грошових компенсацій, включаючи заробітні плати, пільги та бонуси», — каже Алекс Сабадан, асоційований партнер Jnomics Media. Без цієї інформації медіа не можуть порівнювати свої компенсаційні пакети з галузевими стандартами, що може викликати незадоволеність працівників та перехід їх в інші індустрії, а також ускладнювати залучення і розвиток кращих талантів.
Організатори опитування закликають медійників долучатися до опитування та заповнювати анкету.
Всі питання в анкеті є анонімними, і якщо ви не можете або не хочете відповідати на якесь питання, ви можете пропустити його.
Раніше громадська організація «Детектор медіа» провела кількісне дослідження, аби визначити індекс медіаграмотності українців, тобто рівень вміння свідомо сприймати й критично тлумачити інформацію, а також користуватися розмаїттям медіа. Резільтати попередніх хвиль дослідження дивіться тут (за 2020 рік), тут (за 2021 рік) та тут (за 2022 рік).
Також Центр досліджень «Детектора медіа» разом із аналітиками британського «Центру інформаційної стійкості» дослідили різні аспекти медійного ландшафту тимчасово окупованих територій України – Запоріжжя, Донеччини, Луганщини, Херсонщини та Криму.